پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3611
-
الف
+

صدرعاملی در «سال دوم دانشکده من» چه می‌گوید؟

با فیلم «سال دوم دانشکده من» که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر حضور دارد، آشنا شوید.

با فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر قرار دارد، آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، رسول صدرعاملی کارگردان با سابقه و صاحب سبک سینمای ایران امسال بار دیگر حضور در جشنواره فیلم فجر را تجربه می‌کند. وی بعد از دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم "من ترانه 15 سال دارم" حال بار دیگر خودش را در رقابتی سخت قرار داده است.

سال دوم دانشکده من تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی در مقام کارگردان بعد از ۹ سال پس از ساخت فیلم در انتظار معجزه است. این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از پرویز شهبازی است و از ۹۰۰ نفر تست گرفته شد که در نهایت ۲۲ نفر بازیگر و ۲ چهره جدید به سینما معرفی شدند. این فیلم سومین فیلم از نخستین روز جشنواره فیلم فجر است که در کاخ رسانه ها اکران می شود.

علی مصفا، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، پدرام شریفی، شیوا خسرومهر، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، علیرضا استادی، مریم بوبانی و افشین هاشمی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با فراز و نشیب فراوانی به جشنواره سی و هفتم رسید. این فیلم سال گذشته نتوانست در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند و به همین دلیل در صف اکران قرار گرفت و با توجه به عدم اکران در زمان مناسب بار دیگر راهی فجر شد.

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر